در تاریکی شب رو به سوی تو آورده ام، برای عذرخواهی به درگاهت. بخاطر طغیانگری های نادان گونه ام. شرمنده و گریان خدای خوب من. و از اینکه خدای چون تو دارم خوشحال
معبود من شکر گذارم.
ما را در سایت عدالت گم شده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 5:25