اینکه بنویسم و بگم دوستت دارم حرف تازه ای نیست، اما وقتی نیستی و قطعاً نمی خونی و حتی مطلع نیستی!گفتنش و نوشتنش تازه س. داغ تازه...
این که نیستی هیچ کجای دنیا به کامم نیست، این چنین بی مهری ز که آموختی ای نامهربان.../برمچی
عدالت گم شده...ما را در سایت عدالت گم شده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141