سلام
مرز همه چی در دنیای کنونی یه "نون" هستش،شدن یا نشدن، بودن یا نبودن ... علی الظاهر فاصله بودن و نبودن یا امثالهم فقط یه "نون" هستش ولی قضیه خیلی جدی تر و هولناک تر از این حرفهاست. بعبارتی این "نون" مصداق این جمله س که'خیلی دور خیلی نزدیک'. در اوج وقتی هستی، فاصله ات با سرنگونی فقط و فقط یه"نون" هستش، شک نکنید. فاصله بقا با فنا بی نهایت به هم نزدیکه که اگه درست بهش فکر کنیم خیلی از رفتارهای نادرست و غلط از انسان سر نمی زنه. خلاصه مطلب اینکه نه سختی ها ماندگارند نه خوشی ها، انسان می بایستی مراقب مکر و حیله روزگار باشه...
خواست نوشت
تا جایی که یادم میاد دوران کنکور بود سال84 بدجور از خدا می خواستم که یه طوری منو وارد دانشگاه کنه
بعد خواستم ارشد
بعد خواستم دکتری
کار
ازدواج
خونه
فرزند
پست و موقعیت کاری....
در هر وهله اینو می گفتم اینو به دست بیارم دیگه اکمل میشم ولی زهی خیال باطل من همچنان در عطش خواستن و شدن در حال سوختنم و انگار نه انگار فتح الفتوحی داشتم، به فکرم که چرا در این حالم خروشان چون موج بیقرار دریا، آخر چه شده که من اینگونه در فقر مانده ام نمی دانم خدا این همه فعل انجام شد ولی من همان نادان 84 ام، نمی دانم خدای من.من نمیدانم، آهای من با توام که مرا آورده ای به این سان کجا مرا خواهی برد، کجا نخواهی خواست، من، من جا نمانم از من، نکند این همه رفتن عین نرفتن باشد من، مرا یاد کنید نیازمند فراموش نشدنم.
خط،10 تیر 23،47 پنجشنبه
عدالت گم شده...
ما را در سایت عدالت گم شده دنبال میکنید
برچسب: نونية القحطاني,نون خامه ای,نون,نونو,نون بوست,نون سیر,نون سنگک,نون والقلم,نون النسوة,نونية ابن القيم, نویسنده: بازدید: 153